Okul Servis Araçları Çalıştırılması İşi İlanı

Okul Servis Araçları Çalıştırılması İşi İlanı

18.08.2021 430

  T.C.

ANTAKYA KAYMAKAMLIĞI

Hatay İlkokulu Müdürlüğü

2021 – 2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKUL SERVİS ARAÇLARI ÇALIŞTIRILMASI İŞİ İLANI

İşin Niteliği ve Yeri

          2021 – 2022 Eğitim Öğretim Yılı süresince okulumuz Hatay İlkokulu öğrencilerinden okulumuza ulaşımı servisle sağlanacak öğrencilerin taşınacağı servis araçlarının tespiti ve sözleşme imzalanması iş ve işlemleri 25/10/2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan MEB Okul Servis Araçları Yönetmeliği kapsamında aşağıdaki şekilde yürütülecek olup ilgililere duyurulur.

Şartname ve Eklerinin Nereden, Hangi Şartlarda Alınacağı

          Taşıma işi için hazırlanan şartname ve ekleri, Okul Müdürlüğümüzden 18.08.2021 - 24.08.2021 tarihleri arasında istekli taşımacılar tarafından mesai günleri ve mesai saatleri içerisinde bedelsiz olarak alınabilecektir.

Servis Çalıştırma İşinin Nerede, Hangi Tarih ve Saatte Yapılacağı

          Servis çalıştırma işi, okulumuz Hatay İlkokulu öğrencilerinden okulumuza ulaşımı servisle sağlanacak öğrencilerin adresleri ve okulumuz arasındaki güzergahta, 2021 – 2022 Eğitim Öğretim Yılı (06.09.2021 – 17.06.2021) süresince, hafta içi her gün saat 08.40'da eğitim öğretimin başlayacağı, 14.20'de sona ereceği şekilde gerçekleştirilecektir.

Servis Aracı Tespiti İşinin Nerede, Hangi Tarih ve Saatte Yapılacağı

          Servis Araçlarının Tespiti İşi 25.08.2021 tarihinde saat 15.00'da okulumuz toplantı odasında yapılacaktır.

Okul Servis Araçları Taşıma İşine Katılabilme Şartları ve İstenen Belgeler

          a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi.

          b) Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge.

          c) Tüzel kişi olması halinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğu ticaret ve veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge.

          d)Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilerde üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler.

          e)Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu.

          f) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri.

          g) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi.

Evrakların Komisyona Teslimi

          İstekliler, ilanda ve şartnamede belirtilen servis taşıma işi için istenen evraklarını, en geç 25.08.2021 tarihi saat 14:59'a kadar komisyona tutanakla teslim edecektir. Bu tarih ve saatten sonra teslim edilen evraklar teslim alınmayacak olup; Taşımacıyı Tespit Komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamayacaktır.

          İş bu ilan 18/08/2021 tarihinde komisyon tarafından hazırlanarak, okulumuz duyuru panosunda ve web sitesinde duyuruya çıkmıştır.

          Okul Servis Araçları Çalıştırılması İşi Tip Şartnamesi için tıklayınız.

 

Elif GÜNAY                                    Hülya ŞAHİN                                  Erzade Burcu ÜNLÜKAPLAN                              Nagehan ATAŞ

Öğretmen                           Okul Aile Birliği Başkanı                                              Veli                                                                Veli

    

 

Onur PEHLİVAN

Okul Müdürü