Vizyon: Hayata hazır, yaratıcı, yüksek donanımlı ve öğrenmeyi öğretmeyi seven bireyler yetiştiren lider bir okul.
Misyon: Ulusal ve evrensel değerlerin farkında olup değişime ve gelişime açık, Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı, kendine güvenen, çevresine saygılı, yaratıcı ve farklı düşünebilen, özgür, hoşgörülü, katılımcı, sorumluluk sahibi bireyler yetiştirmek; bilginin yanında uygar davranışın önemini bilen bir gelecek nesil yaratmak; sevgi ve saygının, güven ve huzurun sağlandığı, mutlu ve gurur duyacağımız başarılı bir okul olmaktır.
Başarılar: 2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
- PİKTES Projesi Akıl ve Zeka Oyunları Turnuvası Q-Bitz Oyunu İlçe Birinciliği
- Türkiye Akıl ve Zeka Oyunları Yarışması Küre Oyunu İlçe Birinciliği
- Türkiye Akıl ve Zeka Oyunları Yarışması Equilibrio Oyunu İlçe İkinciliği
- Türkiye Akıl ve Zeka Oyunları Yarışması Mangala Oyunu İlçe İkinciliği
- Okullar Arası İlkokul Fiziksel Etkinlik Oyunları 1. Sınıflar Kategorisi İlçe Birinciliği
- Okullar Arası İlkokul Fiziksel Etkinlik Oyunları 2. Sınıflar Kategorisi İlçe İkinciliği
Pansiyon Bilgileri: Yok
Saatler: 08:30
14:10
Isınma: Doğalgaz
Bağlantı: ADSL
Yabancı Dil: İngilizce
Servis Bilgisi: Farklı güzergahlardan gelen öğrenci servisleri mevcuttur.
Sportif Etkinlikler:
Bilimsel Etkinlikler:
Proje Çalışmaları: Okulumuzda eTwinning ve eSafety projeleri yürütülmektedir.
Telefon - 0 (326) 221 55 25
Belgegeçer - (326) 221 5525
Eposta -
Göndermek için tıklayınız
WEB - https://hatayborsaistanbul.meb.k12.tr
Adres - EKİNCİ MAH. OKUL 7 CAD. HATAY BORSA İSTANBUL İLKOKULU BLOK NO 1/2 ANTAKYA / HATAY
Öğretmen :22
Öğrenci :231
Derslik :22
Atölye-İşlik :1
Konferans Salonu :1
Toplantı Salonu :1
Spor Salonu :1
BT Sınıfı :1
Kütüphane :1
Kütüphane Kitap Sayısı :3555
Öğretim Şekli :Normal Öğretim
Yerleşim Yeri - Şehir Merkezi
Adres - EKİNCİ MAH. OKUL 7 CAD. HATAY BORSA İSTANBUL İLKOKULU BLOK NO 1/2 ANTAKYA / HATAY
Ulaşım Yaya olarak, hususi araçlar ve toplu taşıma araçları ile yapılabilmektedir.
İl/İlçe Merkezine Uzaklık Okulumuz merkez ilçe olan Antakya merkezdedir.